Paradiset på jorden

Godmorgon på er,

Som jag berättade igår så var vi iväg hela dagen, från att vi satte klockan på 06.50 och ända till ca 22 när vi kom hem.

Det var två trötta små pojkar som satte sig i bilen på morgonen för att starta dagens äventyr.
Vi började i alla fall med att åka bil till färgan, hoppa på båten och åka över till Split.
Väl framme i Split så köpte vi lite frukost och gottade oss i väntan på att den stora hyrbilen skulle levereras.
Det blev en smoothie och lite nybakat bröd från ett bakeri. Efter att vi ätit och vi hade fått våran bil så började vi köra mot Krka där vi skulle spendera dagen.
Vi började att gå omkring på en stig som dom rekommenderade när vi kom in i nationalparken. Det fanns massor att fint att se på och Filip var så söt och sa till sin pappa när han satt på hans axlar: "Pappa det är så fint att det känns i mitt hjärta"
Efter att vi gått ca 2km så kom vi fram till det vi åkte dit för att göra, nämligen vattenfallet där man fick möjlighet att bada.
Hela familjen kunde konstatera efter några timmar i parken att det definitivt var värt den långa resvägen dit. Om man är i Kroatien så tycker jag absolut att man ska försöka ta sig till Krka nationalpark då det var en av dom vackraste platserna jag sett på denna jord.
Jag är så glad över alla fina stunder jag får tillsammans med min familj och jag är så tacksam över att vi är så lika jag och min man i hur vi önskar att göra under våra dagar på semestrarna. Det är liksom aldrig något snack utan dagarna flyter på och varje sekund vi får uppleva tillsammans är så himla mysiga och minnesvärda!

Nu ser jag fram emot att njuta av resten av semestern ihop!

Hoppas ni tycker det är lika kul att få följa med och ta del av vår resa. Kram på er